Jag läste i aftonbladet igår att ett "turnepaket" med bl a Backyard Babies, The Hives, Soundtrack Of Our Lives skulle utmana rocktågen med bl a Tomas Ledin, wohooooo säger jag bara.

Synd att turnepaketet "Where the action is" inte ens kommer i närheten av mitt område (=Luleå), hade mer än gärna löst en biljett!!!!!!

Än mer sugen blir man när man hör Backyard Babies låt "the mess age (how could I be so wrong)"

Hur kommer det sig att man inte blir förvånad när man läser om Carola (Häggkvist) och hennes utsvävningar?!?!! Gör hon det för att få uppmärksamhet eller är hon rent trög????

Jag syftar på hennes uttalande om att med bön återuppväcka döda (?) Hon har sett det hända i Afrika.
Läs bara det här; Carola ...
Tidigare kunde man enligt  Carola omvända homosexuella med bön (?)...Hmmmm, visst ändrade hon sig senare, eller?

Men jag ska även ge henne beröm, för hur det än är så har hon en fantastisk röst!!! (till sång *LER*).

Nu blir det lite morgonkaffe!!!

3 kommentarer

Miss Sophie

29 Apr 2006 23:48

Ha ha!!! Carola, Carola, Carola!!! Vad ska man säga eller måste man säga något?
Jag håller också med om rösten.

Puckohue

11 May 2006 16:39

Carola är Sveriges svar på Michael Jackson. Creepy.

Millan

11 May 2006 17:24

YEP! Kan inte annat än att hålla med dig!

Kommentera

Publiceras ej