Idag känner jag att jag har ny energi *S* Det känns bra då jag gått omkring som en zombie i 2 veckor. Idag ska jag ägna dagen åt lite annat än Winna o pupsen. Hade tänkt vårda mig själv litegrann, ja helt kan jag inte släppa mina pups. Winna är fortfarande svag men piggare än igår så hon är på väg tillbaka. SKÖNT!!! Jag har varit så orolig för henne o pupsen så Ni anar inte!!!

Häromdagen ringde en valpintressent precis när jag vilade under lunchtimmarna, GRRRRR... Visst jag borde ha slagit av telefon men samtidigt kunde jag inte det då Winna var på djursjukhuset och låg i dropp (näring).

Iaf, denna kvinna var ju sanslöst korkad, hon nämnde inte sitt namn endast var hon bodde vilket jag tvivlar starkt på bara det. Jag frågade om hennes stad som jag är "ytligt bekant" med och hon visste INGENTING om den stan... Hon menade på fullaste allvar att jag skulle packa ner en valp i en låda sätta den lilla krabaten på tåget och skicka ner valpen till henne. Hon förstod inte att jag vill träffa mina valpköpare (som för övrigt inte är "godkända" än förrän vi ser att allt går/gått bra) hon trodde att bara hon ringer mig så får hon köpa en valp... HALLÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ, hmmm det ekar nog uppe i hennes kupa.
(Alla hästar finns i hagen men hagen är öppen och de kan komma o gå som de vill) ( Flingpaketet håller på ta slut!) kan man säga *ASG*

Jag nekade henne mer än bestämt en valp från mig vilket hon inte förstod utan skulle återkomma om ett par veckor. DAAAAAHHH... Hon är säkert den där kvinnan vi i "collievärlden" blir varnade för...

Men det är många supergulliga valpintressenter som hört av sig också!!! Så det kommer bli mycket svårt att gallra bland alla trevliga och fina människor som vill ha en vän. Men jag har bara 4 hundar att sälja då vi själva ska spara en tjej hemma.

Tik nr 3 har nu fått sitt namn *S* CHEYENNE blir hennes namn på stamtavlan. Lancelot o Cheyenne = KLART! 3 more to go *S* men det kommer eftersom, jag spolade gudinnenamnen då min sambo sågade dessa. Men Elle har etsat sig kvar till sobeltiken så kanske, kanske....

1 kommentarer

Puckohue

31 Jul 2006 23:27

Hjulet snurrar men marsvinet är borta...

Kommentera

Publiceras ej