...har jag gjort idag *S* I liten skala, alltså! Adventsljusstakar, och en julstjärna i Novas rum. Åhh, det är så mysigt.
Ja, ett å annat ljus har ju fått komma fram, några fler än jag redan hade framme *S*

Jag har även "rensat" hallen och ordnat utrymme i en garderob så att vi slipper ha allt framme i hallen. Nu kan man stuva undan så att det ger ett lite bättre intryck när man kommer hem till oss.

Det känns jättebra, förut var det som att hela hallen skulle RASA över en när man klev in *S* men nu är det ljust o luftigt. Det är nästan så att man hör fågelkvitter HA HA HA..................................

Nu är det dags att börja förbereda middagen som jag än i skrivande stund inte har någon aning om vad det ska dukas fram. min fantasi har ebbat ut efter "rensningen".

ja, ja allt reder sig nog *S*

Kram

1 kommentarer

caroline

29 Nov 2006 15:31

mysigt att få börja julpynta det måste jag försöka göra också

Kommentera

Publiceras ej