All snö som för ett par veckor sedan RASADE ner här i Luleå (Norrbotten) har nu försvunnit/regnat bort.

Ca 50-60 cm snö har på 2 veckor, "POFF" smält bort. Det som är kvar är dessa JÄTTESTORA snöhögar som traktorerna skottade till. Men de är inte såå jättestora längre.

Marken är inte ens frusen så nu måste det först bli riktigt kallt och sedan snöa för att det ska bli kvar.

Faktum är att jag ser hellre att vi har snö än en sådan här slaskig Sthlm-vinter, blääääää!!!! OK, det behöver liksom inte rasa ner 60 cm på 3 dagar, snarare 3 månader *S* men vem är jag att bestämma det.
Jag får väl skriva ett brev till Gud och be "den" se till mina önskemål gällande vädret. Ja, nog får Gud se över (och till) mina andra önskemål också det gör absolut ingenting *S* Men jag har inte så stora krav.

Kram 

1 kommentarer

caroline

29 Nov 2006 15:28

det är verkligen tråkigt att det är så varmt och inte finns någon snö nu när det snart är jul och allt

Kommentera

Publiceras ej