Box 21

Nu har jag läst denna bok som har titeln BOX 21 och är en kriminalroman av ROSLUND & HELLSTRÖM som även skrivit boken ODJURET som får ++++ av 5 möjliga av mig.

Denna bok, BOX 21 är inte riktigt av samma kaliber men en mycket bra kriminalroman. De skriver på ett sätt som verkligen fångar ens intresse men samtidigt så är poliserna i boken precis som i alla andra kriminalböcker, sega, egna, äldre, ensamstående, filurer som har problem med sitt sociala liv osv. Det var lite tråkigt!! Det blev lite a la Beck.... Men författarna förklarar sig att det gjort stora efterforskningar av just trafficing som boken handlar om och det märker man att deras fakta verkar överens med verkligheten.

Denna bok får +++ av 5 möjliga av mig.

Kram

1 kommentarer

annalena

31 Oct 2006 19:11

Jag har också läst den nyligen. Men grep väl inte tag i mig så där som verkligt bra deckare gör. Men visst är den okej.
Men odjruret tror jag inte jag läst, så jag kanske skulle testa den nästa gång.
Ha det så bra, AnnaLena

Kommentera

Publiceras ej