Skitprodukter i skitförpackningar! HUR kan någon tycka att förpackningarna är GULLIGA, de är av plåt! Hur gulligt o lyxigt är det?? INTE hemma hos mig!



På vilket sätt är färgerna innovativa, vilda o läckra???? ABBA-Agge hade ju den där blå nyansen 1974!!!! Blåklockan i blont hår som tillsammans med ABBA-Frida sjöng helt galet vilt om WATERLOO!



Detta är smink som jag skulle kunna tänka mig att ge min 4-åriga dotter så hon o hennes kompisar får kladda ner deras små söta ansikten, en kall söndags eftermiddag när inget annat finns att göra!

Billigt är det inte heller! ISADORA /LOREAL/MAX FACTOR har rena rama rean om man jämför!!!!

Inte är produkterna bra heller!!!!! Klart jag har testat!!!!

Nä, pop beauty får betyget; BEBISSKROT av mig! Tråkigt, plastigt, för mycket plåt, klassiska vilda färger,dyrt, överskattat!
Till Sara Strand! Håll dig till musiken, SNÄLLA så vi slipper denna smörja till make up!

4 kommentarer

Nathalie

31 Jan 2007 11:41

Haha ja plåt är inte bra nån stans hahah!! =)

Anonym

16 Feb 2007 19:37

fy för dig!!!!!!!!

Millan

16 Feb 2007 21:13

Kanske det(?) men jag står för vad jag tycker om detta make up märke o "spydigheterna" i inlägget!

Sminkan

03 Sep 2007 20:46

Håller fullständigt med dig. Jag lockas inte av askarna och skulle aldrig ha köpt någo fårn POP själv. Fick lite produkter att testa men gillade dem verkligen inte. Det känns barnsligt och kladdigt och jag har aldrig fattat grejen med ögonskuggor eller gloss i ribbon-stuk i asken. Hopplöst smetigt och osnyggt. Nä, ska man köra med baby-smink föredrar jag Viva la Diva och det använder jag inte heller. Bara osäkra brudar som faller för reklam och hyper köper POP. Det är i alla fall vad jag tror.

Kommentera

Publiceras ej