Boden! Det är en liten stad, mycket liten stad. Jag pendlar dit de dagar jag jobbar. Från min gård till jobbets parkering är det 7 mil tur o retur. Ca en halvtimme tar det at köra enkelväg.


Vägen till Boden är enkel, bra men tragisk o tråkig!


Jag hoppas verkligen att Kicks hittar en lokal i min egen stad, LULEÅ! Jag vill också kunna cykla till jobbet, ha "5 min" hem o nära till Novas dagis m.m. Men tyvärr, jag får lov att pendla...


Det händer inte så mycket i Boden och när det väl gör det så ställer Bodensarna liksom inte upp på alla happenings. I veckan är det Boden Alive å nu är det liv o rörelse i stan, men det är så det alltid borde vara. Inte bara när det är någon form av "festival-vecka".

Boden! Ni måste bli er egen stad trogen!!! För trots allt så är Boden en mysigt litet samhälle med trevliga människor *S*


Hoppas att Boden Alive blir en kanon succe o full av besökare!



 

Kommentera

Publiceras ej