Kära dagbok!

Idag börjar jag kl 12, de är sista rea-dagen och jag är inte så laddad att ordna bort den... Hursomhelst så har jag nyss gått en timme på Ormberget med kameran i näven =) Jag sätter väl ut lite bilder senare om jag orkar.

Jag har semester tors-sön =) SKÖNT! De blir min lilla minisemester utan familj, jag är helt själv. Tidigare har jag ju bara tagit semester de veckor jag har Nova, allt bara för att hon ska slippa fritids under sommaren =) Men de har vart mysigt och jag saknar faktiskt inte en sammanhängande semester alls!!!

Lulekalaset öppnar som sagt sina portar imorgon och jag ska dit! Först ska jag på fest hos Helena, min kompis och så drar vi in på området. Jag tror de är RIX FM som har nåt där....

Luleå satsar då INTE hårt på att ha bra artister. De som är har vart här redan några svängar och spelat. Tråkigt och än värre de som inte har är SKIT SKIT SKIT SKIT!

ex;

WOHOOOO vad kalajsig han lät!!!! HUR stenhöga har de som bokar artister vart när de bokade denna snubbe????

Seriöst????

PDOL bokarna får lov att ta över Lulekalas bokarna, j-a amatörer säger jag bara! De är så man blir rent irriterad!

hmmm, nog om de.... Nu ska jag in i duschen, måste till jobbet om en timme...


c ya ;)

1 kommentarer

BEATRICE GOTLÄNNING [foto]

29 Jul 2009 16:41

sv: åhhh tack! :D<3333

Kommentera

Publiceras ej