Jag blir glad!

Tack för alla fina mail och recept tips jag fått/får! Det är jättekul att så många hittar hit och fortsätter komma och läsa "knycka" recept få ideer o inspiration! Det glädjer mig också att det hela tiden kommer nya besökare; VÄLKOMNA!

Tveka inte att höra av er om Ni har frågor, önskemål eller bara vill skicka ett tips *S*

Min mailadress är ; [email protected]

Nu ska jag avnjuta en god kopp kaffe!

Kram
Bakat och Klart! | |
#1 - - Kajsa:

Chokladmuffins

2 st ägg
3 dl socker
1 ½ tsk vaniljsocker
1 krm salt
5 msk kakao
1 ½ dl mjöl
100 g smör

Vispa ägg och socker, blanda i resten häll i 24 st formar och grädda i över och undervärme 175 grader i 10-12 minuter.

Glasyr

100 g smör
4 msk socker
2 tsk mjöl
4 tsk kakao
1 dl grädde
1 dl mjölk

Kokas under omrörning en stund.

Låt allt svalna. Tryck ner små fördjupningar i muffinsen och häll på glasyren. Frys muffinsen och ta fram 5 minuter innan servering.

#2 - - Nina:

Alltid lika kul att titta in här :)

#3 - - Millan:

Kul!!!

Upp