Länktåget

Jag blev medbjuden att hoppa på länktåget av Millans Värld och givetvis hoppar jag på allt som är kul! Tåget går ut på att få flera besökare till sin egen blogg, men även sprida andra intressanta bloggar.
Är ni inte inbjuden så går det ändå bra att hoppa på tåget. Följ bara alla instruktioner så kommer du få flera relevanta besökare till din blogg.



Copy;

1. Klistra in texten i ett nytt blogginlägg. Precis innan den kopierade texten skriver du ett kort stycke där berättar om listan och länkar till den bloggaren som lade till dig på listan. Det här är viktigt eftersom det därmed inte skapas duplicerade inlägg. Eftersom någon också lade till dig på listan torde det inte var för mycket begärt att bjuda på en extra inlänk till den personen.

2. Ta listan under ?Mina 3 tillägg? från bloggen som lade till dig och lägg till dem under rubriken ?Originallistan?. Känn dig fri att ändra länktexten till din egen blogg för att få varierade nyckelord i dina kommande inlänkar.

3. Lägg själv till max 3 st bloggar under ?Mina 3 tillägg?

4. Kontakt de som du har lagt till och be dem göra samma sak.

Mina 3 tillägg
Tankebubblor

Beas Tankar & Åsikter

Anna Lena

Originallistan:
Millans Värld
God Mat-
Äta bör man....
Miss Sophie- En förrvirrad höna...
Dolcevita - Tjejsajten
Millans Värld
My Cutwalk -Frisyrblogg
Frisörguiden - frisyrer
Manligt

Stop Copy!

Bakat och Klart! | |
Upp