Ähh säger jag bara för att jag o Nova nyss gjort oss blåbärssmoothie =) MUMS!!!!! 


Åhh jag hoppas jag får mina nya glasögon denna vecka!!!! Dom är inte ens i näreten lika piffiga som mina gamla men vad ska man göra när de gått sönder!!!! Dessa bågar är svarta och lite större än de jag hade tidigare som ju var metalliskt ljungfärgade, svagt.....

Nya diorsminket har kommit! MILLAN WANTS IT ALL!!!!!!!!!!!!! Hoija, vad fint de är.... de är så fint så jag vill bara slicka på allt för de ser så himla läckert ut!!!! De är sant! 

Jag sitter med IKEA katalogen framför mig men jag törs inte öppna den för då hittar jag en massa vill ha saker där åxå.... inte bra! 

Nä nu ska jag gå bädda ner Nova....sakta men säkert börja vi nrma oss den ORDINARIE läggdax tiden 20.30....skolan börja på måndag!



god natt!

Kommentera

Publiceras ej