Det gick inte så bra att börja blogga! det är en vecka o 3 dagar sedan som jag skrev att jag skulle börja igen... De måste väl få ta sin tid, eller!?

Det händer väl inte så mycket spännande i mitt liv egentligen så men ibland så är de nåt (?) som måste ut =) Perfekt att blogga då.

Denna vecka är jag ensam eller ja, Syrro dårå men hon jobbar till 21 varje kväll så jag är som ensam. P är i Norge och jobbar o min dotter är denna vecka hos sin pappa. Men på fredag kommer P hem och på måndag kommer Nova tillbaka =D FULL RULLE!

Nova fyller 8 år på torsdag...Jisses vad tiden har gått fort! Hon går i 2;a klass nu... Vi firade henne i lördags, då var vi på restaurang och åt och sedan hem o fika tårta och öppna presenter. Hon fick ett Mario Kart spel till sin Nintendo DS, Wii Fit + bräda till sitt Nintendo Wii, presentkort på H&M, hon älskar ju att få handla själv nu =)
Vi var nästan alla samlade utom P ja, lite svårt då han var i Norge men pappa kom från byn och även bror med familj var med =) .

Nu ska jag iväg o fixa lunch hos J med A.... Det var längesedan vi hade en stund, bara vi =) Ska bli super och catch up allt vad som har hänt.

Igår var H förbi med dogsen, Indy är ju bara så go o gammal gubbe =) Cirka är ny i gänget men verkar vara en liten spjuver o glad i mat =D De gillar vi!



Nu ska jag rusa vidare på in lediga dag!


Kram

Kommentera

Publiceras ej