Jag är BREE VAN DER KAMP i dag!!! Ni vet, den där pedanta kvinnan i Desperate Housewifes... Varför?

Jo, jag har städat HELA läggan, krattat min lilla gård, pysslat om mina blommor, tvättat ALLT som går att tvätta i läggan, lagat mat färdigt för imorgon, ordnat med saker till klubben (sv. collieklubben), klippt hundarnas klor, bjussat min bror på fika och nu ska jag iväg och städa igenom min lilla röda bil!

Allting är bara SÅ perfekt så visst håller du med om att jag är den NYA BREE V.D.K!!??! 

Brie Van Der Kamp !!!!!!!!!!

Nä, här kan jag inte sitta längre, nu ska jag på med mina knallgula gummihandskar och fortsätta med städet *LER* Bree Van Der Kamp i form av "GUMMIULLA" *ASG*

2 kommentarer

Maria

14 Mar 2007 16:09

det är: BREE van de camp... om du skuelle se mig skulle du få en chock. det fick jag när jag såg henne. jag ser EXAKT lika dan ut som henne. Lite läskigt. Men det är bara en roll, och nu kallar alla mig: PEDANT! :(

Millan

14 Mar 2007 23:10

Yeeee, jag undrar varför????

Kommentera

Publiceras ej