Hej ALLA!

Det är ett tag sedan sist *S* men nu är jag tebax efter allt! Med allt menar jag Winnas dräktighet, valpningen, sjukdomarna, valpperioden, försäljning av valpar m.m.

Att sälja valprana var bland det hemskaste jag varit med om! FY ATTAN vad tungt, ledsamt, jobbigt och hemskt det var! Det enda jag kunde trösta mig med var att jag hittat bra hem till dom, att jag fått välja de "bästa" hemmen till de små liven *S* Valparna som är sålda mår mer än bra! Jag har pratat med valpköparna och allt går bara bra.

Cindy och bor i Piteå, Elle bor i Kiruna och Charlie flyttade till Skellefteå (3 kattkopmisar har han *S*)

Flinga och Zegra beslutade vi oss för att behålla hemma, de är som Piff o Puff och är alltid tillsammans och alltid sams (än?).

Vad mer har hänt???! Jag har börjat jobba, 2 jobb har jag t.o.m *S* Ett jobb på en skola några 100 meter från min bostad, och ett extra jobb på Kicks *S* Jag trivs som fisken i vattnet *S* Det är jättekul på bägge jobben,  men det är givetvis 2 HELT olika typ av jobb.

Det är jättekul att vistas bland ungdomar och prata med dom osv men att få jobba med hudvård och kosmetika är som att komma hem *S* 

Jag ska ta lite bilder så ska Ni få se hur vår butik ser ut, det är en helt ny och fräsch butik och vi hade premiär 8 september.

I oktober ska jag på kurs i Stockholm, det är Lancome som anordnar kursen som ska pågå i 2 dagar och jag längtar redan *S* 

Nu ska jag gå ta en liten promenad med voffarna!


Kram 

3 kommentarer

annalena

29 Sep 2006 21:14

Vad kul det låter. Jag har alltid älskat att hålla på med hudvård och makeup. Haft tankar på att utbilda mig till hud terapeft, vet inte hur det stavas men du fattar nog ändå.
Usch ja förstår att det måste vara jobbigt att sälja valparna. Jag har planer på att skaffa en kull kattungar på min katt Sara, men risken är ju att jag vill behålla allihop.
Skickar dig en fredagskram och hoppas du får en fin helg.

ninna81

06 Oct 2006 22:46

Kul att ha dig tillbaka! Du har varit saknad!!! :D

Béatrice Karjalainen

09 Oct 2006 23:49

Du är alltså här i stan och jobba? Har inte lyckats släpa mig till Kicks en endaste gång ännu *skäms*. Skulle behöva uppdatera typ hela sminkskåpet så jag får väl pallra mig in någon dag.

Kommentera

Publiceras ej