Det var en kille som hette Bo som varje dag cyklade över en bro. Varje gång så skrek han: "Hej, jag heter Bo och jag cyklar över en bro!". En gång så mötte han en kvinna på bron, dom blev kära och bestämde sig för att träffas senare på kvällen under bron där det var mörkt och ingen kunde se dem. När de träffades under bron så sa kvinnan: "Jag har mens, så du får köra in den där bak!". "Visst" sa Bo och körde in den. När de stod där och gökade så ropade Bo: "Hej, jag heter Bo och jag har sex under en bro!!!" Då ropade kvinnan: Hej, jag heter Kjell och jag är utklädd ikväll!!!"

3 kommentarer

c*u*t

01 Feb 2007 04:17

Hej och tack Millan

annalena

03 Feb 2007 10:07

Den var bra, ska berätta den för min man, han har sån sjuk humor.
Jag har legat lite lågt med bloggandet ett tag. Ibland blir det som man hamnar i bloggsvacker, men det går över.
Du får i alla fall ha en bra dag, kramar Annalena

Rolle

04 Feb 2007 19:34

Ha, ha, ha, ha, den var bra. Den skall jag ta med mig till jobbet i morgon!
Ha de bra
Rolle

Kommentera

Publiceras ej