Jag har läst ELINAS blogg, hon är i USA och jag fick sådan längtan dit! Jag ÄLSKAR USA och jag känner mig verkligen som hemma där *S*

Vid 2 tillfällen har jag dragit till USA och rest runt där och hoppas kunna göra det fler gånger, gud vad härligt det skulle vara! Nova skulle nog tycka det var kul...

Hmmm jag tror nog jag & Nova ska sticka över när ekonomin tillåter, kanske nästa sommar *S* Åhhh längtar redan fast det inte ens är spikat o planerat ha ha ha typiskt mig :D

Hennes kille har ett  band BRIAN CHRIS och jag gillade soundet hoppas att de lyckas och blir upptäckta, jag håller tummarna, japp jag kommer att köpa CD;n PROMISE!!!


GOD MORGON

3 kommentarer

H.E.R.T.i.G.i.N.N.A.N. Anne von Porat

15 Aug 2008 07:24

Du är utmanad i min blogg. Kopiera frågorna i min blogg och besvara dem i din blogg. Säg till när du har fullföljd utmaningen så att jag kan titta in och läsa. Glöm ej att länka den som har utmanat dig.

Elina

15 Aug 2008 17:30

Spread the love! :)



Sjysst att du länkade, både till min och deras sida! Ja visst är de bra? Jag älskar deras musik!



Trevlig blogg! :)



Kramar

Elina

16 Aug 2008 04:52

Förresten, var i USA har du varit? Ja visst är det underbart? Mitt favvisland! Är så glad som får vara här!



Ha en trevlig kväll (eller natt, klockan är typ 04.50 i Sverige nu) :)



Kram på dig!

Kommentera

Publiceras ej