...ibland faller vissa saker bara ur ens händer och nästan glöms bort... som denna blogg!!!!

Det är en helt vanlig, tråkig blogg som jag har så jag får skriva ur mig. 

Jag ska verkligen göra ett nytt försök att uppdatera oftare, er för min egen skull än för någon annan. 


Hej!

Jag heter Camilla, jag har hunnit bli 36 år och jag har en dotter som fyller 10 och en sambo som jobbar borta varannan vecka. 

Jag har inga husdjur längre omän de alltid finns i mitt hjärta och mina tankar! Jag har äntligen köpt mig (ja, 2 år sedan!!!) en systemkaera som jag drar med hit o dit o försöker lära mig fota men ibland blir det jättebra och ibland skit... Det är då jag glädjs åt auto-knappen :P 

Jag jobbar som "skönhetskonsult" och tränar som en dåre! Jag tränar styrketräning, löpning och PW:ar (powerwalkar!) och gör det mest för att vara sund och slippa alla mina krämpor och smärtor som plågat mig mest hela mitt liv.  

Jag älskar musik och lyssnar faktiskt på all sorts musik, jag läser jättemycket böcker så har du några över som du inte vill ha är det bara att skicka de till mig =)

Blommor och grönt gillar jag åxå, stickar strumpor göra jag under hela den långa vintern. Jag ÄLSAKR att laga mat och baka!!!!



nuff about me.... Jag måste rusa...



puss

Kommentera

Publiceras ej