"Bettan"

Tik nr 1 eller "Bettan" som vi börjat kalla henne istället för vis färg eller nr har idag öppnat ögonen *S* Idag har hon sett världen för första gången i sitt liv, förmodligen suddigt men ändå....

Hon är så söt!!! Först ut och verkar vara lika nyfiken *S*

Från att ha sett världen för första gången till något tråkigare...


Jag vill skänka en tanke till Erik Engströms familj som förlorade Erik i en tragisk olycka 18 juli. Erik som spelade "Ville" i långfilmen "Säg att Du älskar Mig" . Jag hade turen att
jobba med Erik under dessa månader här i Luleå under sommaren 2005!  

Erik! Vila i Frid!!!



Kram

2 kommentarer

annalena

27 Jul 2006 18:04

Det känns verkligen speciellt att få följa dina små valpar så här med bilder och allt. Jag har bestämt mig för att aldrig mera en hund, men det är svårt att hålla det löftet när man ser dom här små sötnosarna.
Ha en bra dag nu, annaLena

Millan

27 Jul 2006 19:58

Vad kul att Du tycker om det *S* Ja, det är onekligen en ära och väldigt spännande att få följa "sin egen" kull *S* Det gäller bara att kunna skiljas från de om 6 1/2 vecka.

Kommentera

Publiceras ej