Jag har jobbat! Jobbigt! Idag är/var en dag som jag hade önskat jag var ledig....men de var jag inte å nu har jag ju jobbat klart så de spelar för övrigt ingen som helst roll längre! Men de är lördagkväll mycket fortare när man jobbar och jag trivs så med att ha lördag förmiddag LÄÄÄÄNGE vilket är stört omöjligt!

NOPE! Jag ska inte på galej ikväll! Jag vill vara hemma ensam och tycka synd om mig själv! De är bara så!!!!!! JAG VILL DE!  Nä, skämt å sido...Jag är trött, de blir godis o film efter ett långt hett bad =)

Jag kom just på att de är mycket VILL HA nu för mig;

-Ny soffa!

-Systemkamera, men digital så klart!!!

-Ny dator!

-Ny jacka!

-Nya skor!

-Ny väska!

Å massaaaaaaa andra småsaker i bl a sminkväg =) JAAA o nån ny parfym vill jag åxå ha!!!!

Jag har ett nytt LÄPPSTIFT ( i min å Syrros värld även kallat LÄFTTIFT!) en riktigt djup röd nyans :P DET ÄR SÅ FINT MED RÖDA LÄPPAR!!!!!!!!!!

Nä, nu ska jag leta upp någon bra musik och mysa på.....




Kommentera

Publiceras ej