ÄHHH fy tusan vad less jag blir!!!! Åter igen har jag blivit förkyld =( Detta har pågått sedan maj och jag blir aldrig frisk, när jag är på väg o bli bättre så drabbas jag åter av förkylning och halsjox... lite less man blir!!! Borde kanske gå till farbror doktorn o kolla upp om man behöver antibiotika!

Jag har uppmärksammat att sedan jag började på mitt nuvarande jobb i de lokaler vi huserar så är jag jämt sjuk, blir frisk i några veckor så åter igen... Jag tror inte att de är att man ständigt är bland männniskor för innan jobbade jag ju 8 år på restaurang och var aldrig sjuk... Å MYCKET jobbade jag då!!!

De är säkert nå tjall i lokalen, mögel, dålig luftkonditionering eller nå... de har jag vart känslig för tidigare...

Jag har vaknat redan 06.30 idag =) Min kompis Hollen har slaggat här så hon skulle till jobbet å då klev jag upp i samma veva... Har försökt bota min j-a förkylning och druckit the och tagit nässpray, sedan gick jag o vilade igen med min bok som jag läser.... mysig morgon!

Syrro är på väg hit, vi ska gå igenom förrådet och RENSA! De behövs verkligen!!!!!!


Jag är snart klar med Novas fotoalbum som hon ska få i present nästa vecka då hon fyller år =) Limmet tog slut så jag måste ordna de så jag får fast de sista bilderna =) De är foton på familj o vänner och på saker som vi pysslat med under året =) Hon fick ju en digital kamera i julklapp och de är dom bilderna som jag framkallat och nu klistrar in i ett album =)

Jag  gillar att ha foto på papper o i album, lite roligare att titta på foto i album än på en dator!!!!!!!!! De är klart att hon inte BARA ska få ett album, hon får även ett kit med PETSHOPS som hon önskade sig, en barbie och så får hon en bok, hon läser själv på kvällarna innan hon lägger sig =).

 



PET SHOPS LEKSAKER 




Kommentera

Publiceras ej