Kära dagbok!

Idag var jag ute efter en almanacka att ha på kylskåpet, en som visar varje vecka på sidorna, INTE en som har hela månaden,bläää Tror du de var lätt o finna??? 

Just de, NEJ!!!!! Knallade in på Åhlens där de ALLTID annars har dessa almanackor som ligger o skräpar och har "bra pris" osv osv NU! NEJ! 
Jag frågade tjejen i kasan och trött svarade hon att de endast hade RÖDA KORSETS almanacka...que???? Men inte vill jag ha röda korsets grej på kylskåpet!!!! Hur kul va den?! Nä inte så värst.... Snabbt iväg till akademibokhandeln och där hade de endast almanackor som visade hela månaden på ett uppslag, men hur PLTTIGA var inte dom rutorna då.... Jag skulle ju inte ens få in en bosktav i den lilla rutan som var en dag....blääää... förbannandes gick jag tillbaka till jobbet o svor över att en överkomligt, hyfsad stor stad som Luleå INTE har ORDNING O REDA, va??????? DÄR lovar jag att jag hade hittat en j-a almanacka som visar en vecka på ett uppslag! Så de så!!!!! 

Däremot när jag sprang omkring mellan butikerna så fann jag krokar till hallen, på MIQUE där jag annars aldrig ens går in för jag tycker de mesta de har är skräp och de är SÅ rörigt därinne så man blir alldeles yr! Men ett av mina 2 ögon skådade något i förbifarten och fann något bra dessutom. Så imorgon ska Patte in o köpa dessa =) PERFEKT!!!!!

Imorgon ska jag gå kolla om korgarna jag sett på Åhlens var såpass att de passar till badrummet. Måste kolla höjden på dom och om de finns tillräckligt måna! Dubbelgarderoben jag haft där som rymts alla mina skönhetsprylar, handdukar och städsaker är ju BORTA =( Så jag måste örsöka lösa någon annan typ av förvaring i min seriöst fula toa!

Nä, nu ska jag se om de är nå bra på TV =)

God natt!




Kommentera

Publiceras ej