Jag har i ärlighetens namn glömt bort att blogga!
Det är halloween helg nu och vi har laddat upp med god mat o dryck (alkoholfritt!) japp! Ja, Patte han ska ju ut med Omark o Harju som ju kommer från Ryssland ett par dagar när dom nu ändå är lediga =) Men de betyder inte att jag o Nova inte ska äta o dricka gott o mysa på under helgen =)
Nova har aldrig vart så mycket, inget alls faktiskt för att klä ut sig denna helg och springa runt o tigga godis! varför egentligen??? Vi köper ju själva godis som vi tycker om....varför tigga godis av annat folk??? Förstår som inte grejen!
Påskkärring har hon heller aldrig önskat vara men då sjunger dom ju så sött o väntar på att få en slant i kaffepannan =)
Jag surrade nyss med en MYCKET (för tillfället) irriterande person som inte verkar förstå att jag inte tycker om honom! Jag ska berätta mer i ett annat inlägg, orkar inte gå in på ämnet nu för då bubblar min irritation uppigen till bristningsgränsen.
Jag skiter blanka fasen i att han inte tycker om mig, jag struntar väl i de... Jag tvingar inte honom att umgås med mig och jag ödslar ingen energi på honom.... Varför ringa och surra om de då mitt i j-a natta???
Ja, han är bara just över 20 någonting år.... GET A LIFE säger jag bara!
Go natt!

Kommentera

Publiceras ej