Ett boktips faktiskt!   Kolla in BOKTIPSET, en sida med tips om just böcker =) Jag som läser mycket kan ibland bli lite tom på inspiration och hittar inget som passar... Här fann jag redan 3 st som jag vill läsa.

Sedan måste jag erkänna att jag gillar faktisk Camilla Läckberg och har läst nästan alla, de 2 senaste har jag inte hunnit med. I många av hennes böcker tycker jag de mest handlat om blöjbyten och lite sova och så... men en väninna sa att "Fyrvaktarna" inte alls var så och mycket väl värd att läsa =)

GERGIO FALETTI;s bok "JAG DÖDAR..." läser jag nu, bara några få kapitel kvar och den kan jag rekommendera. Flera mord som ska lösas och poliser med tragiska bakgrunder, Monte Carlo, Monaco, pengar, girighet. Jag tyckte om den boken! På något sätt annorlunda men ändå trivsam!

Helgen har vart lugn! Inte ens ett glas vin, de var jag för trött för! Jag har heller ingen större motivation att gå ut på galej... Känns bara jobbigt! Så jag stannade hemma. Ssvängde förbi J;s hus och lekte med hennes son L som höll mig hårt i lekens grepp ha ha Han är för söt!

Idag är de måndag och jag börjar 12....skönt men jag blir ändå rastlös....Nova slutar kl 13 men idag har jag någon som plockar upp henne så hon lsipper vara hela dagen på skola och fritids =)

Nä, jag ska gå sätta på mig ett "ansikte" och sedan ta bussen in till jobbet....


Kram kram

Kommentera

Publiceras ej