Jag är ledig! De är lördag!


Jag sitter med en god kopp kaffe och bloggar och surfar runt!!!! Nova leker med sina kompisar och Patte han är på hockey, luleå möter Frölunda på hemmaplan.... Jag tror de loosar men hemmaplan så brukar de vara starka ändå...Luleå alltså!


Jag läser en bok av Giorgio Faletti som heter "Jag Dödar" och den är så slukande att man vill bara fortsätta läsa och glömmer bort tid och rum =)


Nu ska jag se vad jag ska laga för middag, de blir inte tacos de åt vi igår och resterna idag till lunch =) Jag vet inte riktigt vad jag är sugen på.... måste tänka lite!



Trevlig lördahhhhh

1 kommentarer

Jenny

05 Oct 2009 13:36

Har också läst Jag dödar. Gillade den med. Har du läst "mamma, pappa, barn" ? Annars tipsar jag om den. Förresten borde du kolla in www.boktipset.se om du inte har gjort det. Lite underhållning tycker jag iaf.



Ha det bra!

Kram Jenny från byn

Kommentera

Publiceras ej