...gift med Paul Anka, vilket j-a stolpskott!!!!

Jag brukar inte dissa folk jag inte träffat men den här gången funderar jag riktigt om kvinnan är lobotomerad?!?

Hur kan hon, ja de gjorde hon ju men så j-a fejk!!! Hon stod och dissade hennes mans fans!!!! De är ju ändå de som ser till att hon har all lyx hon just nu är omgiven av! Är hon helt spånig???

Jag störde mig på henne så FYYYYYYYYYYY givetvis kunde jag ändå inte byta kanal, jag var helt förstummad...

Sedan hade vi den andra kvinnan som hade fest och var orolig att vänninan inte skulle komma för hon hade råkat snacka skit om henne DAAAHHHHHH

Hon dissar fula kläder såsom joggingbyxor/mysbyxor osv osv man ska alltid visa sin bästa sida då lämnar inte mannen kvinnan!

WTF?????? Hur såg hon ut då??? Söndersolad, för små byxor, fettvalkarna hängde över linningen, sönderblekt risigt hår, fult läppstift nersmetat runt läpparna och gick i skor som hon inte fixade!!!!!


Skjut mig om jag blir så där!!!! Risken finns inte men OM ha ha ha ha

Jävla stolpskott!!!!!!! Inte ett rätt någonstans! JA jag dissar dom när de kan stå i TV och säga och göra i princip vad som helst!

De är inga aliens, helt vanliga männsikor som åxå skiter!

1 kommentarer

Elisabeth

15 Sep 2009 18:59

Hahaha, tänkte precis samma!! =)

Kommentera

Publiceras ej