VAR hittar jag en snygg höstjacka?????????

Seriöst, jag har gått in o ut i alla butiker, nja de var väl att ta i, men MÅÅÅÅÅNGA butiker och jag hittar fasiken inget snyggt! Eller nog har jag hittat några snygga men de passar inte... Eller så finns inte storleken =( Ibland önskar jag att jag hade storlek 40, 42 för de finns ALLTID!

Kanske skulle åka till Piteå å kika i deras butiker....

Jag hittade inga skor heller =( En väska hittade jag men de var väl inte riktigt vad jag hade tänkt mig... men den får duga till jag hittar da one bag! Sen vill jag inte köpa väskan före jackan.... Vill ju de ska passa liksom =)

Imorgon har jag en semesterdag =D SÅÅÅÅ SKÖNT! SKa pula på lite, åka ut till storheden och kika på möbler, titta in på Intersport och kolla om de har skridskor till NOva. Hennes konståkning börjar om en månad =) Även kläder hon kan träna i behöver hon juh, givetvis!

Nä, nu ska jag äta ett äpple....


Todiloooo

Kommentera

Publiceras ej