Idag har jag haft en lunchdate på stan =) Min högstadiekompis Anette och jag träffades igen efter MÅÅÅÅÅNGA år, det var supertrevligt och vi hann på 90 minuter snappa upp lite av vad som hänt under alla år =)

Superkul!!!


Jag har vart ledig idag.....skönt! Men nu är jag SÅ rastlös och har ändå en hel del att göra här hemma men inte orkar jag de ändå, eller jag ids inte!!!!!
Å jag vet inte riktigt vad jag vill göra just nu och de är sent så man kan inte göra så mycket...puh....total förvirring...

Ja, ja.... läggdags snart men något program på TV kommer vi ändå att hinna med....


Svängde förbi EM idag (Europa Möbler) och kollade om de hade någon snygg soffa men nä, en som var hyfsad men SKÖN som attan men fanns bara i en ljusbeige färg och den var inte så snygg den färgen, faktiskt!

En supersnygg lampa som jag vill ha....dyr var den givetvis....en snygg matta till hallen.... men inte så mycket mer...

På Åhlens fann jag ett jättefint överkast... men jag bäddar aldrig sängen men jag vill ha de där överkastet iaf! VILL HA!!!!


Nä, nu ska jag gå fixaq mina naglar =) Då slipper jag ha myror i brallan....kan slö se på TV medan =)



God Natt

Kommentera

Publiceras ej