Seriöst! Sedan i maj har jag gått o dragit på någon sorts förkylningssymptomer, ständigt! Nu har jag fått dessa nässelutslag i händer, ansikte o hals igen =( De kliar nå fruktansvärt!!!!! Jag tror de hänger ihop att jag har nå tjall i kroppen och till slut blir de för mycket för kroppen att ta hand om så då börjar de klia.

Jag har uteslutit allergi då ingenting är nytt, jag har inte gjort nåt som jag fått utslag av tidigare... Jag är inte allergisk mot något sedan tidigare. De kliar endast i ansikte, handflator o halsen!

Nu hjälper inte ens tavigyl =(((( Tog trippel dos igår men de lättade inte ens.... Jag blir galen!!!!!!!!!

De är hur jobbigt som helst att ständigt vara trött o hängig och aldrig må klockrent bra! Är de inte bihålorna så är de snuva eller så är de frossa och så börjar de om...

På vårdcentralen säger dom att jag ska avvakta... Men HUR LÄNGE????? 4 månader har jag vart dålig, mer eller mindre hela tiden!

Kommentera

Publiceras ej