Hmmm, jo jag fyller ju år snart... Jag har 2 önskelistor! En lista på vad jag "behöver" och en lyxigare lista... De är bara att välja... =)


Behöva-listan;

Svart mjukisdress... Våffeljärn (dubbel)... En vit matta 140x200 till sovrummet.... Coco-Före Chanel (filmen)... En stor fin golvvas... täckbyxor (svarta)... Vintermössa... Biotherms Aquathermale duschcreme... VITT påslakanset till dubbelsängen +örngott... 2 stora vita kuddar & 1 mindre vit kudde till sängen (ovanpå!)...  Vit lyxig/mjuk/gosig/varm filt till sovrummet... Ögonskuggan (duo från looken) från Dior... Midnight Poison (Dior) parfymen...  En bukett vita blommor...



Lyxiga-listan;

Dator... Dig. systemkamera.... vit TV... Mobiltelefon.... ny soffa (den stora jag tittat på).... Ett torp ute i obygden.... Astrid-ringen från Engelbert (fiskens tecken)... Livstidskort på gymet.... En liten vit gullig bil.... En resa... 


Där tog de stopp för min fantasi =) 



Kram 

2 kommentarer

Tomas

28 Mar 2010 14:47

Hej (blogg) Älskling



vi skrev väl några kommentarar till varandra för några år sedan. Och vi hamnade båda på Frisör bloggens länksida.



Såg att du nu återupptar din blogg igen, sådana breaks har jag också gjort.

Och nu har jag återupptagit min blogg igen och surfade runt lite, såg att vi stod kvar precis på samma ställe i Frisören bloggen.



Puss på dig / Tomas

LillLinda

22 Jun 2010 20:15

Hej kompis, tänkte kolla in din blogg det var ett tag sedan. Vi kommer upp snart hoppas vi hinner ses.



Kram

LillLinda

Kommentera

Publiceras ej