Jag är skitless!!!! Nå nästan på allt =( jag känner mig som en tejp med klistret utåt o all negativitet o irritation fastnar hur bra som helst..... Hemma mår jag jättebra men inte med så mycket mer än så måste jag säga....

Ja, jag ska inte gå in på detaljer, det är lite känsligt och jag vill inte nämna mer än så men tips på hur man vänder detta tages tacksamt emot =)

Jag är iaf ledig i helgen och har inga egentliga planer och kanske är det de jag behöver! Vila o spontanitet.


Volbeat spelar ju som bekant i LULEÅ 16 OKTOBER =))))))) Volbeat är mitt nya MÖTLEY CRUE, med detta inte sagt att jag inte har M C på top 3 listan men Volbeat är här och nu på något sätt =).
Förlåt, Nikki men jag tror du förstår, ändå på något sätt!

Nu ska jag sätta igång med lite manikyr! Målade naglarna lila imorse och de är en jättefin färg men då var jag givetvis o stötte tumnageln i något o de vart knövligt =( Så gör om gör rätt!


Först ska min ddotter läsa 15 minuter...De ha en kvarts högläsning varje dag i hemläxa. Själv läser jag CAMILLA LÄCKBERGS senaste bok och den är bra, jag gillar hennes böcker ÄVEN om de är ganska lika varann och man kan ana hela berättelsen men jag vill ändå läsa dom =) Hon fångar mitt intresse med sin stil att skriva! Sedan är de ju så att när man läst hennes tidigare böcker så har man ju på något sätt börjat känna människorna i Fjällbacka, deras personligheter nästan som om de är på riktigt =)


Kram

1 kommentarer

Pichas blogg!

28 Sep 2010 23:13

Hej!



Jag har just nu en tävling på min blogg där du vinner produkter ifrån Mexx.

Gå gärna in och kika och delta i tävlingen.

Det kanske blir du som vinner!



Kram/ Piicha

Kommentera

Publiceras ej