Jag har börjat bugga igen! De är skitkul.... Vi är alla åldrar o de är mycket skratt =) Jag har gått grund o grund 1 men de är 2 år sedan så jag går om grund 1 igen. De visade sig vara ett smart drag för våra steg är lite annorlunda så jag var lite lätt förrvirrad men de gick och de kommer att gå bra :P (hoppas jag!)

Det är en myt att de är bara dansband som spelas på dessa... no no no så fördomsfull var jag åxå innan jag började! Du kan bugga i till princip allt!

Jag är ingen brud som svänger mina lurviga på dansgolvet till disco, house, techno eller nå annat men när man dansar 2 tycker jag är kul =)

I min MP3 har jag rock o metalmusik och de är de jag varavar ner på eller varvar igång på så jag är ingen dansbandstjej....



1 kommentarer

dissertation editors

01 Dec 2011 21:33

De visade sig vara ett smart drag för våra steg är lite annorlunda så jag var lite lätt förrvirrad men de gick och de kommer att gå bra

Kommentera

Publiceras ej