God Morgon!

Jag satt ute på min altan med morgonkaffet och pillade med tårna i gräset och insåg att jag är en otroligt stark rutin människa. Jag vaknar...på med kaffebryggaren, på med nyhetsmorgon OCH datorn, toan, kaffet klart, se nyheterna, kolla tidningarna på nätet, en till kaffekopp (jag har SMÅ koppar!), småpyssel o fix, hopp i jobbkläderna, dags för sminket och gör mig redo till jobbet. En typisk Milla-morgon.

Med de inte sagt att jag inte är impulsiv eller spontan men helst inte på morgonen :P

Igår satt jag med lite foton och "lekte"...

     



(klicka på bilderna för ett större format!)


Snart är det semester =) Gudars skymning  vad jag längtar!!! Vi ska spendera stor del upp i Tornedalen... Det är SÅÅÅ gudomligt skönt och avkopplande att vara där!!! NO DOUBT! VAD vi ska göra där är inte klart men inget jag stressar upp mig för :P Jag älskar att bara vara!
Jag har sedan många år tillbaka bestämt att har jag semester så ska inget bestämmas och/eller bokas upp... Vi tar dagen som den kommer och bara ÄR och vilar upp sig för kommande arbetsår =)

Nu ska jag gå fylla på kaffekoppen =)


Ha en riktigt bra dag!!!


Kram




Kommentera

Publiceras ej