Även denna sommar är vi uppe i Tornedalen o myser på under semestern.... Iof har jag inte vart helt kry under dessa dagar! Jag har djuriskt ont i nacke o höger axel =( Serri, jag kan knappt vrida skallen eller ta upp armen... Förmodligen inflammation men ringer jag v-centralen så ber de mig knapra alvedon och de har jag gjort men de hjälper INTE!!!! Jag ringer igen o de ber mig ta voltaren, de hjälper INTE... Givetvis har jag inte lika ont medan dessa tabletter liksom finns i systemet men efter ca 3 tim så måste jag ta 2 nya, 1 tablett märks inte av.... Som tur är så finns de att göra på gården hos pappa som gör att man inte är still för de har jag hört att de ska man inte vara om man har inflammationer.... Tigerbalsam o voltarengel varvar varandra... Ja, ja... de är bara att bita ihop!


Idag har vi haft 27 grader varmt och sydliga vindar... Vi har därför inte gjort många knop förrän nu på kvällskvisten då de blev lite svalare, dvs 20 grader och kl är i skrivande stund 21.09... De som kan sin sak utlovar en lika varm o härlig dag imorgon =) Vi tackar o bockar för är de SEMESTER SÅ ÄR DET!!!!

Jag har tagit massor med bilder som jag ska "kasta in" i datorn vid tillfälle. Just nu orkar jag inte för jag har precis kommit in från bastun. En vedeldad bastu som står ute på gården! Det finns inget bättre än att bada bastu i slutet av en kokhet dag.... Man "kyls" av  jag lovar!!!!



 Jag satt o kollade på tatueringar för min sambo ska tatuera sig o fann denna snygga =) GRYM!!!! Hoppas han sätter den på vaden... Något jag tycker är sexigt är tatueringar i nacken! Just love!!! Klicka på bilden så får ni en ordentlig titt på GRIM RIPPER =)))))


Nu ska jag gå läsa o äta lite snask medan flickorna ser färdigt deras film, då är de min tur att se lite på "rutan"....




Puss & Kram

Kommentera

Publiceras ej