Nationaldagen imorgon... Jag får "fira" den själv! Hur firar man nationaldagen? Min sambo P har nyss lämnat hemmet för att åka till sitt jobb i Norge och min dotter N ska imorgon till sin pappa och jag är ledig från jobbet imorgon... Får väl hitta på nå mys!

I fredags väckte min dotter mig 05,30 med orden "Jag mår illa" och grimaserar illa och jag ser hur dåligt hn mår... DÅ är man snabbt uppe och fixar o trixar så hon inte spyr överallt... Hon hade även sjukt ont i huvudet och kroppen så det blev att vabba fredag och lördag =( Nu mår hon bättre! Det var med all säkerhet inte magsjuka, jag misstänker att hon har migrän =( Jag tror hon har så ont i skallen att hon spyr och att de spänner inte bara i skallen utan även i hela kroppen, man blir ju som öm.

Jag tror jag ska ta kameran och sticka o fota lite "sommar" =)


Hej då!

Kommentera

Publiceras ej