Svar till kommentar

Kajsa skrev;

Hej jag skulle älska din blogg om det fanns bilder till varje recept. Det var ganska tråkigt och svårt att hitta något roligt att baka eftersom man inte ser hur det ser ut. Kraam


Det är klart att de skulle vara mycket fint och roligt, jag håller med. När jag bakar så glömmer jag ibland att jag borde/ska ta en bild eller så blir bilden inte bra och bakverket har man redan påbörjat eller så har man på något sätt misslyckats med utseendet på bakverket, kan ju hända även den bästa *S*

MEN när och om ni gör recept från bloggen, hjälp mig fylla på med bilder! Maila mig en eller flera bilder så flägger jag MER ÄN GÄRNA in dessa här på bloggen och NATURLIGTVIS med en länk tillbaka till Er blogg/hemsida (som Ni förhoppningsvis har!)

Det vore jättekul!!!!


Kram

Millan

Bakat och Klart! | |
Upp